Bullbak, onda fötter och Bönanbyxeshopping.

Åkte ju hem till S och bakade bullar tidigare.
Ni har säkert sett den bilden med den första plåten.
Jo, jag kan ju säga så här - SJUUUUUUUKT GODA!
De smälte verkligen i munnen och smaken av det söta satt riktigt fint.
Åt en himla god lunch och efter fikade vi med varma bullar och kall mjölk.
Mmmm!

Tog en sväng förbi centrum också och inhandlade 5par byxor till Bönisen.
5 par byxor men INGET i strlk 50 eftersom vi säkert får en liten klump.
Byxor är ju det enda plagget vi inte har så var lika bra att köpa några så att man kan komma hem med en påklädd och ren bebis från bb.
Köpte även strumpor, stora.
Eftersom att Emilia hade stora fötter så kan man nästan anta att denna också har det så, inga mini storlekar här inte.
Tänkte även köpa något på apoteket men jag skippade det.
Det räcker med några kläder.

Nu till fötterna dårå.
De gör så himla ont.
De känns så himla konstiga.
Ni vet när man gått på stan och shoppat i typ 7timmar och man skulle göra vad som hellst för att få lägga sig ner?
Så känns mina nu, konstant.
Suck för att väga så mycket att fötterna protesterar haha.

Nu ska jag ta och stryka lakanen jag sydde igår samt stryka de sista rena bodysarna.
De nya byxorna ligger i maskinen så de får bli strukna i morgon.


Jag vill att du kommer nu <3


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Lily

=) Vad kul med babyklädes shopping! :)

Kan varmt rekomendera sådana byxor med "fötter" också, för oftast trillar sockarna av. Fast iof så är det ju sommar snart så det gör ju inte så mycket. Lily föddes ju i december så fick konstant ha dubbla sockar på henne. Men dem var som aldrig på fötterna. Trillade av jämt. Nu kör jag mest på strumpbyxor. det är jäkligt smidigt!

2010-04-29 @ 01:30:20
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0