Det var skönt.

Tog nyss det där välbehövliga badet.
Filade fötterna så gott jag kunde så nu ser och känns de lite bättre.
Har ju börjat ha olja i vattnet när jag badar och min hud gillar det massor.
Inte alls lika torr och det kliar inte lika mycket på benen.
Lovely.

Ska sätta in en hallonkaka i ugnen nu och vänta på att J kommer hem från sin moster.
Hallonkaka och saft blir det när han kommer iaf.


Nu blir det till att lyssna på Marie´s kör i Körslaget.
BögGabriel verkar inte vara med i dag (sa min mamma) så jag passar på att titta.
Blir ju annars så himla ARG på han och hans närvaro i programmet.
Inga toast till Gabriel.


Nu - kaka.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Visst har hon. (;

Vet ni vad de e för kön på eran bebis nu ska få? några namn planerade ? :D

2010-04-17 @ 23:26:43
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0