Godis, Pringles och cider.

Jag älskar cider, ja, alkoholfri dårå men gud vad gott det är.
Har köpt en stor flaska att ha med till förlossningen också haha.
Det är inte vilken cider som hellst heller och kan inte vara det för jag måste ha rätt märke.
Bistro Päron Cider, wow säger jag bara!


Ska väl snart ladda upp med godis, chips och dricka men jag vill inte börja käka för tidigt för J sa att jag inte fick ta allting haha.
"Okej men då äter jag upp hälften" tänkte jag och aa, jag kommer äta det jag får i mig.
Så ofta äter jag inte massa onyttigheter plus att fasen, jag borde få unna mig och inte bara tänka på att inte äta sötsaker alls.


Nu lite tv tittande och förhoppningsvis börjar något kul snart! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0