Hej fjunisar.

Sovit helt okej i natt igen men aktiviteten i skallen har varit hög.
Drömt sjukaste drömmarna som jag knappt kommer ihåg för de var obehagliga.
Ingenting med Bönan att göra eller så utan de var bara fyllda med obehag.
Sen har jag drömt att jag gjorde mig i ordning för att träffa min gamla klasskompis Emilia.
Packade massor av kläder för jag skulle byta under dagen?

Aja.
Idag ska jag iaf träffa min gamla vän Emilia.
Äta lunch och bara umgås. Var jätte länge sen!
Ska titta på deras radhus också, jag vill ju verkligen ha ett radhus jag med men, det får vänta.

Efter det blir det UL.
Hoppas Bönisen visar oss sina snyggaste moves och att vi för en gångsskull får en bra bild?
De är inte superbra på att få fina bilder på bebisarna alltså.

Hmm, sen har jag ju klädes problem idag.
Jeansen är på än så länge med en tröja som slutar där mudden på byxorna börjar.
Alltså - ovanför naveln.
Vilken tur att jag ska byta sen då men till vad?
Återstår att se.

Nu blir det frukost, sminka det där ansiktet, leta efter papper, få ut allt snor ur näsan haha.
Btw: varför är min näsa så full av den varan?
Det rinner varken ut eller in utan det bara ÄR där.
Usch.

Ha en bra dag <3

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

hej.



vet hur det känns med kläder som inte passar. jag har gett upp nu.... jobbar denna och nästa vecka också och igår hade jag harem byxor på jobb och gympa skor. jag jobbar i butik och man ska ju helst vara lite proper men det går inte längre. inget passar och fötterna e trötta av alla kilo man bär på.

hoppas allt går bra på ul.

kram

2010-04-15 @ 10:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0