Hrrmpfft!

Jag och Selma har myst i soffan och jag funderar på att ta en dusch nu.
Finns inte så mycket annat att göra nämligen.
Städa kan jag ju iof göra men tänkte vänta tills i veckan då J jobbar.
Lättare att städa när man är ensam hemma.


Och så till Bönan då.
Jo, den verkar växa som den ska för jisses, jag töjer mig ääääääännu mer.
När jag ligger på sidan så håller den på att typ möblera om där inne så det verkligen gör ont.
Gnider och har sig och tar första bästa chansen till att göra lite mer utrymme.
Knäppis.
<3

Funderar på att måla om naglarna idag?
Vad sägs om ... gröna haha.
Jag älskar att ha starka färger och det gröna är lite typ metallic i.
Vi får se vad det blir.
Kanske kör jag på naturella, beror iof på hur de ser ut nu.
Ska fixa de nästnästa vecka så.

Nu - äta smörgås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0