Jag är rätt glad.

Jag känner i hela kroppen att det är en sån där dag att jag bara skulle kunna skrika och skutta av glädje.
Tyvär orkar jag inte skrika och ännu mindre skutta runt men, jag kan skriva det! :)


Hade tänkt att jag skulle ta lite mascara på ögonen snart så man ser lite pigg ut.
Sen har vi det där vardagliga.
Vad fasen ska jag ha på mig?
Orka ha på sig ett tält bara för att man ens ska kunna ha på sig något.
Här hemma är det lättare då jag går i samma trasiga mjukisar och en kort tröja som slutar under brösten.
Är ju så svettig.
Kan ju dock inte gå så ute.....

Neeee, kläder var det?
Vi hörs senare.
<3

Kommentarer
Postat av: Alexsandra - snart 3-barnsmamma

hej igen.. allt är prima, upp & ner! man ska inte klaga, själv? De stämmer, Benjamin är 8månader vå lilla ängel! är de ngt du undrar över så fråga gärna, är öppen människa! Kram!

2010-04-19 @ 13:07:28
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com
Postat av: Anna

Drömde du att du födde ETT STORT KÖN???? haha jag tror jag dööör av skratt! Gud vilken knasig dröm :=) Tur att det inte stämde i alla fall ;)

Blir dock spännande att se nu om ni får en flicka så som ni drömmer...

Jag drömmer alltid att vi får en pojke nu för tiden. Första halvan av graviditeten drömde jag dock att det var en alien, och att min sambo berättade på förlossningen att han själv var till hälften utomjording haha

2010-04-19 @ 15:06:20
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Anna

"Låste in den i ett skåp..." haha Om jag födde en gigantisk Muffla med armar och ben så skulle jag ta mig fan också låsa in den någonstans asg Gud vilken galen dröm :=)

2010-04-19 @ 17:09:59
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0