Lölölölölöööördag.

Inte för att dagarna spelar någon roll för mig längre.
Alla dagar är lika.
Iof försöker jag få lite helg mys med film och sånt på helgen för att göra något annorlunda men, inge drastiskt här inte haha.

Sovit okej men har rätt ont i höfterna idag samt könet.
Inget könben idag utan typ nerverna i hela härligheten.
AJ.

Idag ska Bönans kläder vikas in iaf och sen ska jag väl försöka hinna med att byta lakan och lite sånt.
Busy woman alltså, not.

Ett bad måste jag hoppa ner i, det ska jag göra!
Mitt hår ser väl ut som om jag haft mössa på mig 3dagar på raken.
Blä.

Aja, vi hörs senare, måste lägga mig lite i soffan och få bort trycket.
Pling.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha attans då! Det var faktiskt riktigt roligt :)

2010-04-17 @ 10:48:04
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0