Monster.

Jahapp.
Så har man sovit 5 timmar.
Skit arg, trött och jag vet inte vad.
Tänkte gå till S så fort hon vaknat men de skulle typ sova ut idag så ja, jag får vänta.

Tills dess får jag väl göra mina vanliga sysslor typ diska eller ngt annat.
Tänkte gå förbi Emilia också men det gör jag när jag ska till Sarah.
Det skulle vara härligt att ta med tältet och bosätta sig där för just nu orkar jag inte vara hemma.
Allting blir ändå bara fel och jag har typ börjat få massa sammandragningar?
Både mamma och läkaren trodde det men jag känner typ ingenting så jag vet inte.

Blir det inte bättre så åker jag och kollar att ingenting är fel, har ju haft det ett tag nu, regelbundet.
Orka att det ska hända ngt igen, nej tack.

Aja, nu kaffe och fördriva tiden med typ skitgöra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0