Morgon, morgon.

Inatt har jag sovit rätt gott, sängen har varit jätte skön faktiskt.
Kissat runt 4 ggr dock men, det störde inte så mycket.

Kaffet är igång och jag ska kolla vart det finns en majbrasa här i närheten.
Har inte sett en på flera år så tycker att jag kan passa på.
Ska till S och J för att äta middag ikväll, J ska ju åka till en bekant i utlandet så.
Han gör det för han vill inte åka efter att Bönan kommer vilket jag kan acceptera.
Så - Ensam helg för mig, Bönan och Selma!

Jag kan redan tala om att på agendan står: Städning, mohaha.
Kanske vika kläderna i garderoben?
Ge orkideérna vatten?
Hemma ska jag vara iaf.

Nu ska jag äta lite frukost.
Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0