OJOJOJOJOJOJ!

Jag är verkligen enormt trött.
Varit på jobbet och hälsat på mina barn, kollegor och Ulla.
Fick smaka supergoda scones och ja, mysa lite med barnen.
"Lina, Jag har saknat dig!" sa en av flickorna.
Gud vad jag har saknat dem då, mina gullungar <3.

Lämnade även in ett papper om att jag har havandeskapspenning från och med maj plus det nya sjukintyget.
Alla papper hit och dit, det är ett under att man ens vet vilket papper som skall vart.

Sprang även på Sara, hennes kille och Sandra i centrum.
Var ett tag sen jag träffade S och hon informerade mig om att Liam faktiskt fyller 1 i morgon.
Det är väl klart jag visste det!! :)

Jo, som ni kanske såg i tidigare inlägg så skrev jag om en dam på tunnelbanan?
Seriöst, hon skrek och hade sig på både svenska och engelska.
Gud och helvetet, hon skrek om jordbävningar och allt som kunde drabba en.
Undra egentligen vart hon kom ifrån.
Vilket hem alltså.
Lite hemskt är det men jag kan tyvärr inte låta bli att AS GARVA inombords för jag tycker det är så himla kul med folk som går och skriker roliga saker.
Ännu roligare är det om personerna är helt ofarliga, eller, verkar helt ofarliga.
Lilla tanten!

Nu ska jag ta och lägga mig lite i soffan för ögonen går snart i kors.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Den är svingod. Jäkligt mäktig bara, meeeen det är najs :) Du borde smaka!



Ja, helt okej! Var med mina kompisar med Elliott, men han var på pisshumör och hade typ ont i maggen så det blev mest skrika.

Dudå? :)



Kram

2010-04-08 @ 16:49:26
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0