Ouups!

Jag är verkligen skit trött.
Kroppen sover typ, huvudet hänger och ögonen är uppspärrade med hjälp av tandpetare, nästan.

Härlig dag med Sarah.
Hämtade babyboxen i barkarby och sen åkte vi hem till henne och åt lunch.
Jag satt som vanligt och åt längst. Varför ska det ta så lång tid?

Tugga, svälj, tugga, svälj och HÅLL SNATTRAN.
(Jag kan inte vara tyst, det går inte, synd)

Fick skjuts hem iaf med alla mina saker.
Förutom boxen köpte jag förlängnings sladdar, mobilpinne till skötbordet, mat och kattsand.
Jisses vad sanden väger, pust!

Aja.
Om jag kanske skulle ta och vila tills Jimmy kommer hem från jobbet?
Jag håller ju som sagt på att somna.
S n a a a r k.

Later alligater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0