Phuu, det var det de.

Dagen är avklarad, Selma vaccinerad och hon verkar må fint.

Jag har ont i typ baken.
Inte rumpan utan snarare fisan HAHA.
Rätt obehagligt faktiskt och det har inte med foglossningen och göra.
Får kanske lägga mig ner en stund nu och inte anstränga mig alls.

Sen ska man väl ta och äta middag?
Jag är inte speciellt hungrig efter lunchen men jag bör väl äta något iaf.

Imorgon ska jag som sagt till min diakon M och prata.
Diakon.... låter som om jag är otrooooligt troende men det är jag inte.
Hon är min medhjälpare, mitt psykes högra hand och hon är en helt underbar person.
Man skulle kunna säga att hon är min psykolog men hon är ju diakon.
Diakon-psykolog?
Kanske bara M?
Bäst är hon iaf!

Sen avslutar vi dagen i Hammarbyhöjden.
Ska till jobbet efter och säga hej samt lämna lite saker.
Hoppas bara fogarna, framstj och fisan pallar det!
Peppar, peppar?

Jäjä, nu ska jag sätta mig i soffan med en ogod kopp kaffe och vänta på att J kommer hem och ger mig mat.
Ha en trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0