Plats 358 i kön.

Måste ringa FK för att be dem skicka hem papper så vi kan planera från vilket datum jag ska ta föräldrapenningen.
Lika bra att skicka in den så snart som möjligt då de har handläggningstid på 30dagar och, orka vara utan pengar efter förlossning.
Iof tänkte jag ändå ta ut min semester direkt efter förlossningen men kan vara skönt att ha det gjort.

Bönan är på lika gott humör som sin mamma idag.
Vi har lyssnat på Bandit i köket och blivit smått avundsjuka på de som ska gå på MetalTown.
Vi har diskat i lugnt tempo och andats till "GooseFraba" ordet.
Vi har torkt av diskbänken och de övriga ytorna i köket och snart ska vi sy lakan.

Varje gång vi blir lite överhettade tar vi några extra djupa andetag och fortsätter sen in i det nya lugna tänket.
Det är verkligen sjukt svårt för en människa som älskar att leva i turbofart.
Allt ska göras och gärna innan det ens har påbörjats.

Undrar egentligen vad som flugit i Bönisen.
Den har varit vaken sen 08:00 haha.
Jag undrar om inte den verkligen ställt om sig efter mig.
Härliga sak <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0