Snart går de i kors.

Ögonen alltså.
Jag är verkligen super trött!
Tvätten är hängd och resten är struken, skönt att få det klart.
Vill ju inte att kläderna ska hinna bli dammiga eller fulla med katthår så, direkt från torken till brädan och därifrån ner i lådan.
Rent och snyggt ska det vara!

Funderar på att äta en tallrik med vaniljyogurt och müsli.
Inte direkt hungrig men behöver väl få i mig något innan natten.
Bönan är i full gång iaf och behöver verkligen inte få mer energi.


Aja.
Måste slänga upp fötterna högt nu för de kliar?
Vi hörs senare eller i morgon.
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Haha neeeej. Jag hatar dåligt ljud. Vi har haft den där diskussionen hundra gånger. Så fort Herman har sitt headset så hör jag inget. Orkar inte att det ska bli ännu värre :P Haha

2010-04-28 @ 20:48:25
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0