Snart så :)

Har satt på lite kaffe som snart ska avnjutas.
Väntar på "Håkans bar" för att sen kunna hoppa ner i badet.
Ett problem dock.
"Svenska Hollywood fruar".
Det vill jag verkligen inte missa men, jag kan se det imorgon på nätet.
Känns som att jag prioriterar ett varmt bad med massa olja i, allt för att mjuka upp min torra hud.

Hotellet verkar vuxit på senaste för mina långa linnen från Gina glider upp hela tiden.
Om jag drar ner det går det max till slutet på magen så.
Det börjar seriöst bli svårt att hitta något i tröjväg, ingenting passar.
Rätt nöjd med det men det är ganska jobbigt också.
Och naveln då?
Den är snaaaart helt borta, syns ingen grop genom tröjan iaf.
Jag längtar enormt.
<3

Ne men vet ni vad.
Nu ska jag dricka kaffe innan det blir för sent för det också.
Efter kl 20:00 dricker jag inget för JA, jag har fått för mig att jag inte kan sova då.
Vi hörs i morgon när jag gått upp.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0