Solen skiner.

Igår när jag kom hem började vi titta på "Old dogs" med John Travolta mfl.
Skrattade så jag höll på att kissa på mig men vi båda var så trötta så vi såg bara halva typ.
La oss vid 23 tiden och så sov jag till 06:27, somnade om och sov tills 09:30.
Ganska lång natt med andra ord utan att vakna.

Idag händer väl inte så himla mycket.
Mamma & Arne kommer hem från Finland, det är väl det enda roliga.
Imorgon dock, då ni. Då blir det barnmorskebesök och storhandling.
Sista storhandlingen innan Bönan kommer så, blir till att handla en del så jag kan börja göra matlådor.
Och barnmorskebesöket då. Ska se hur mycket SFmåttet ligger på nu i v33+.
Sist när jag var där i v31+ tror jag det var så låg det ju på 33cm så, jag gissar väl på ... 35cm nu :)

Snart är du förhoppningsvis här!
Det är helt otroligt vad jag önskar tiden gick snabbare nu.
Lite fortare kan vi väl låta den gå?
Ska jag ringa Fröken Ur eller hur ska jag gå till väga?
Sen undrar jag lite vem du är som bor där inne.
Flicka eller pojke?
Lik Emilia?
Rödhårig?
Uppåtnäsa?
Tjockis?
Kolikbarn?
Filbunke?
Nej gud vad spännande det ska bli.
Jag längtar efter dig <3


Nu ska jag äta frukost.
Hörs sen.


Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Lily

Å så spännande :D



Visste ni att det var en flicka när ni fick Emilia?

Jag kollade vad Lily var, vilket jag ångrar lite så här i efterhand för det spelade ju ändå ingen roll och när man ändå inte hade nått barn innan så skulle man ju ändå måste inskaffa sig allt från scratch. Hade nog hellre väntat till andra barnet för då vill man kanske veta om man kan behålla alla tös-kläderna eller måste börja införskaffa sig nått i annan färg :P Men hur som haver.. förstår att det känns så spännande för er !! HUr länge har du kvar nu av graviditeten? Jag gissar på att ni kommer få en liten rötott, och det är ju bland det sötaste som finns!! Hoppas allt är bra med dig, magen och mannen.

2010-04-26 @ 02:00:21
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0