Sorry!

Idag har det varit dålig uppdatering och det kan bero på att jag har ....
Hmm, vad har jag gjort idag ens?
Jo, strukit Bönans kläder samt tvättat en maskin till med lite utav de större kläderna.

Jag har lagat mat.
Jag har fixat en lista på det som måste köpas och göras innan Bönis kommer.
Jag har klagat på mitt underliv en hel del.
Jag har insett hur smuttsigt mitt hår egentligen är.
Jag har tittat på tv.
Jag har inte gjort något mer.

Seriöst. Dagen har gått jätte fort och jag har liksom inte gjort någonting.
Imorgon får jag väl ta en promenad.
Vi skulle gått till Emilia idag men det blev bara inte så. Kanske lika bra det då det känns riktigt underligt i bakre regionen. Inte så att jag är dålig i magen, ännu mindre bajsenödig men, det känns som att den lilla ligger på tarmen.
Enda gången det går bort är när jag halvsitter upp.
Hoppas det blir bättre annars vet jag inte vad jag gör. Ställer mig på huvudet kanske? :P

Ne, om man skulle lägga sig i badet nu kanske?
Jag skulle verkligen vilja fixa fötterna ORDENTLIGT men det är praktiskt taget omöjligt.
Vill fila, fixa naglarna, smörja, olja och allt sånt.
Jag älskar när fötterna är helt lena men jag får väl boka fotvård i stället?
Det är ju lätt värt det plus att det är jätte skönt.

Ska googla lite nu och se om jag hittar någon bra.
Vet att de gör fotvård där jag fixar mina naglar men kan ju vara skönt med omväxling? :)
Haha annars kanske jag kan be min mamma?
Äh, vi får se vad jag gör, det blir nog bra i slutändan.

Nu ska jag fixa badet.
Vi hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0