Tillväxt UL 31+5.

För det första så måste jag säga att dagen har varit mycket trevlig.
Lunch hos Emilia, gamal klasskompis och sen fikade vi.
Så kul att ses igen, var länge sen!

Därifrån åkte jag till SöS och mötte J.
Bönan kollades från topp till tå och den ligger på +17% nu.
Förväntades väga runt 1900g men vägde ca 2252g, alltså mer än vad den ska! :)
Härliga bebis <3
Den kommer väga en bra bit över 4kg om den får ligga kvar till v40.

Åkte till mamma på middag efter vilket var lika trevligt som vanligt.
God mat och gott fika.
Fick skjuts hem av mamma som samtidigt plockade upp min broder som har jobbat vid Bromma flygplats idag.


Härlig dag förutom att jag har så otroligt ont i höft, rygg och kön.
AOTCH!

Nu blir det tv och sen sova.
Vi hörs i morgon.
<3

Kommentarer
Postat av: Malin - Mamma till Lily

Härligt :D 4kg??! wow.. det kommer bli mycket att älska!!! min lillebror vägde också det när han föddes.

2010-04-15 @ 23:06:15
URL: http://m4ll4n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0