Tisdag 27/4 - 10

God morgon.
Varit vaken sedan 08:00, verkar inte kunna sova längre alltså.
Somnade iaf innan 22:30 igår vilket var jätte skönt för jag var verkligen hur trött som hellst.
Drömt en del skumma drömmar och kissat 4ggr men annars sov jag ganska gott.

Gårdagen då.
Jo den var faktiskt riktigt rolig även fast jag hade ett ganska dåligt humör.
Allting gick ju jätte bra hos barnmorskan och sen åkte vi och handlade mat.
Vi har ju börjat handla på CityGross så vi införskaffade oss ett kort där så vi kunde köra med självscanning.
Hur skönt som hellst, slippa packa ur och i.
Synd bara om de vill göra en kontroll, då skulle jag bli gråhårig.

Åkte hem efter handlingen, drack kaffe och åt lunch.
Drog vidare till Kilotex där vi handlade tyg och till Jysk där vi handlade filtar.
Både jag och S var iof as trötta men vi sydde en filt var innan vi gick till Basilika och åt.
De har bytt ägare så pizzorna var faktiskt jätte goda!

Jo, vi köpte två filtar, en rosa och en blå. Två tyger, ett rosa med kaniner på och ett blått med kaniner på.
Jag hade en grön filt hemma redan så tänkte använda den med det blåa tyget.
Lina börjar sy och inser snart att det rosa tyget sitter ihop med det gröna.
GAAAAAAAAAAAAAAAPSKRATTAR i typ tio minuter och fortsätter att sy ihop det.
Det blev fint, inte riktigt som jag planerade men, Sarah sa att om vi får en flicka och de en pojke så har jag första tjing på deras rosa filt haha.
Nästa gång ska vi iaf sy klart de blå filtarna. Vi måste ju kunna ha en tjejjig och en killig då ingen av oss vet vad vi får :)

Och så till denna dagen.

Jag ska sy lite lakan till Bönans korg hade jag tänkt mig.
Kanske försöka få rent hallgolvet med Cillitbang eller vad det nu heter.
Det ska iaf gå lugnt till haha.
Vi hörs sen och då får ni magbild, filtbild och ja, ingen mer bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0