Vilken dröm!

Bodde i våran gamla villa i Enskededalen med alla gamla klasskompisar?
Det var fester hit och dit och vi höll på att mecka med en massa vapen.
Jag och tjejjerna som bodde där hade fixat på vinden och fixat taket och lite sånt och efter det gick jag ner i köket och satt där ett tar.
En av killarna tar då fram en bazooka/ raketgevär(?) och skjuter rakt upp igenom våningarna med hopp om att den går igenom taket. Det gjorde den inte eftersom att vi precis fixat det så den faller tillbaka ner till våningen över.
Det var inte så att raketen som skickades iväg var liten som i verkligheten utan den såg väl typ ut så här.


Efter det så hoppas jag ut ur fönstret och springer runt huset och skriket: Uuuuuut, uuuuut.
Vaknar av att jag nästan gråter på riktigt.
Wierd.



Och jo, ni kanske märker att jag sovit längre idag?
Selma var vaken längre igår dvs, hon orkade inte väcka mig.
Det var iof tur för jag kunde inte somna igår. Mådde sjukt illa och det var något väldigt fel på magen min.
Jag ska nog aldrig äta friterat igen, inte under denna grav iaf!

Idag då.
Ska fixa lite med ramarna tänkte jag och så ska jag försöka få med mig min man till affären.
Måste handla frukt/ mjölk/ bröd och lite sånt och jag pallar inte göra det i omgångar.
Är vi två har vi 4 armar vilket är bättre.
Hoppas bara han vaknar i tid.
Jo, min jacka ska ner i tvätten också.
Lite fixeridag helt enkelt.

Lägga mig i soffan och äta frukost nu iaf.
Vi hörs senare! :)



Kommentarer
Postat av: Finni - Elliotts morsa

Ih tack :)

Hur går allt??

2010-04-11 @ 11:37:25
URL: http://mammafinni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0