WTF, SNÖ?!?

Nooo, inte mer nu, jag o r k a r inte.
Jag som hängt in vinterjackan i garderoben och typ tagit fram tygskorna.
Snö - försvinn!

Sovit gott inatt förutom att jag drömt otroligt mycket.
Gömt mig för ryssar som huggit huvud av folk och ja, jag vaknade i mitten och ville verkligen inte tillbaka till den drömmen.
Sen har jag något otalt med mammas sambo i mina drömmar haha.
Inatt så tyckte han att hans mammas kattlåda utan lock var mycket bättre än dem med lock.
Till saken hör att hon varken har katt eller att han aldrig någonsin skulle rengöra en kattlåda så, skillnaden kan han ej veta haha.
Hela natten har varit fylld med drömmar, olika hela tiden.

Måste ha sovit på något konstigt sätt bara för jag har ont i ryggen och i bbenet.
Brukar få ont där när jag har rört på mig men vad jag vet så sover jag ganska stilla.
Ska bli skönt att komma till bm nästa vecka iaf så att hon kan känna hur Bönan ligger.
Iof vet jag att huvudet är nedåt för mina revben blir attackerade men, vill veta om huvudet ligger typ sjukt långt ner eller liknande.

Lilla unge, jag orkar seriöst inte vänta längre.
Vet väl att jag måste men gosh vad segt det går nu.
Det går verkligen otroligt segt om jag bara tänker mig framåt men tittar jag i almanackan samtidigt så är det en enorm skillnad. Då är det de ena efter det andra och sen är det helt plötsligt maj och v35 när jag gör sista UL och sen efter det blir det väl läkarbesök för att bestämma något datum.
Ge mig Bönan.

Nu - tv :)


Kommentarer
Postat av: Nikolina

Ja, tack :) Jättemysig!



Haha, vad kul att vi båda har skirivit just "WTF" om snön, haha!

2010-04-05 @ 10:40:04
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0