Dålig uppdatering - Innehållsrikt liv?

Haha jo tack, det är ganska innehållsrikt men av vad?
Inte så mycket olika saker dock.
Mest innehåller mina dagar av Vincent, Vincent och en gnutta mig själv.

Idag har jag och Vincent varit nere i tvättstugan.
Han fick där hälsa på sin första Arabtant haha. Jätte snäll alltså!
Hon sa till mig att jag kunde ta hennes torktummlare för den var mycket bättre och varmare.
"Jag hjälpa dig!!" sa hon och slet ut mina blöta kläder och kasta in dem i tummlaren HAHA.
Snacka lilla svenska Lina blev paff.
Inte varje dag någon främmande människa tar i min tvätt haha.
Men hon var kul faktiskt, jag skulle aldrig gjort så dock :).

Vi har även varit i centrum och hämtat en åkpåse som jag köpt.
Jätte fin!
Där på posten så mötte vi en fullis också.
Han sa till killen i posten att han skulle hämta sin telefon "Motorola" som han sa sig ha lämnat på morgonen.
Han i posten sa att "Nej, du har ej lämnat någon telefon här".
Men fullisen sa "JO, Motorola".
Då säger han i posten igen att "Nej. Häromdagen sa du att du hade lämnat in en Nokia. Igår sa du att du lämnade in en Sony Ericsson och idag har du lämnat in en Motorola. Men du har inte lämnat in någon telefon"

Haha snacka mygel fullis alltså. Han ville nog bara ha en telefon.
Han hann även säga till mig (Vincent) att han inte var stor.
"Då måste du nog skynda dig hem och byta på han snart!" haha.
Tokig!


Mer då.
Tvätten hänger i vardagsrummet. Vincent sover. Selma sitter på ballkongen. Jag ska snart ta en dusch tänkte jag.
Kanske stryka lite.
Fan vad avkopplande det är. Jag är störd, jag vet men, pröva.
Jag gillar att Vincent har strykta kläder.

Aja. Hoppas ni har en bra helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0