Fredag är dagen.

Dagen är snart slut och övertrötta lillkillen ligger och sover i babysittern.
Har liggläge på den så ja, han ligger.

Tagit en promenad till Blackeberg idag. Träffade Sarah och Wilmer.
Kändes verkligen super kul att träffa dem.
Kan vara för att det var ett tag sen?
Himla härligt att träffa någon annan än mig själv och Jimmy.

Annars då?
Jag har drabbats av den där jävla mensen igen.
Är så himla grinig!!!!!
Magen då? Den är ju uppblåst som en ballong och nej fy faaaaaaaaaaaan alltså.
SUCK!

Jimmy är och köper lite fredags mys.
Jag åker ju till skärgården snart så vi passar på.
Sen ska han handla ngt gott att äta också för jag orkar inte ta upp kycklingen ur frysen.
Tänkte göra det tidigare men jag glömde och, jag behöver mat.
NU!

Sen ska vi titta på film och efter det blir det sova.
Jag måste sova.
Jag skulle kunna sova nu.
Efter att jag fått i mig mat dvs.
Snark.

Jag är bitter haha.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Nikolina - mamma till Ellinore <3

Haha, "härligt att träffa någon annan än mig själv o Jimmy" :P

2010-08-06 @ 19:35:48
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0