God kväll.

Vincent har fått mat och så har han även tagit sig ett kvällsbad.
Övertrötta killen blev otroligt glad när han hörde att jag fixade badet så, tillslut satt han babysittern och skrattade.
Nu ligger han i sin säng och lyssnar på musik.
Han sov gott men självklart åkte nappen ut och nej, han ville helt plötsligt vara vaken.
Jag stoppade faktiskt inte i nappen igen så nu ligger han utan.
Hoppas han somnar ändå.
Jag brukar lägga hans gosedjursräv som ett stopp för nappen men han skjuter ju iväg den endå.
Inte frammåt utan neråt.
Brukar hitta den vid hans fötter den lilla token.

Annars har dagen varit bra men seg.
Vi har bara myst i soffan hela dagen.
Vincent har iof fått rotera lite mellan soffan och babysittern för jag känner mig lite dum som inte aktiverar mig.
Ibland vill man bara mysa hemma. Idag skulle det ju dessutom åska så, jag ville inte gå ut!

Ngt mer?
Jag tror inte det.
Kanske ska jag ta en dusch när han somnat.
Sluka en kopp te?
Faktiskt längtar jag efter lite kyla. Älskar att dricka te på kvällen. Mysa in sig i en stor tjocktröja och bara mojsa.

Jaja, släcka törsten ska jag göra.
Tack för idag :)

Kommentarer
Postat av: mamma / mormor

Kan se framför mig hur nappen flyger iväg. vincent är för rolig. längtar!

2010-08-01 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0