HEEEEEJ!

Natten:
Den var som alla andra. Vincent har sovit gott ca 11timmar, den lilla token! =)

Jag:
Har också sovit gott. Dock bara 9timmer höhö.

Tankar:
Hmm, inte så mycket jag funderar på just nu. Känner mig ganska "tom" för tillfället. Jag har väl bubblat ut allting till Vincent så jag har inte mycket kvar i skallen haha.
Förstå vad skönt för en med extrem mundiarré och några andra bokstäver att kunna prata och toka framför sitt barn!
Vad jag vet så älskar Vincent när jag pratar med han och jag kan göra det länge, han bara skrattar.
Vid tiden när han somnar så har jag hunnit prata klart och ja, det är väl därför han somnar.
Av utmattning haha.

Och så till dagen:
Vi ska gå upp till bvc sen när det är öppen mottagning.
Känns viktigt att kunna se att han gått upp i vikt och inte bara känna det.
Jag tycker han känns mycket lättare.
Kanske är det för att han inte bara ligger som en slapp klump i armen på mig längre?
Han är så duktig med nacke och vilken styrka han har i ryggen.
Det är vår kille det!

Mer då:
Måste handla lite frukostgrejer.
Fiberhavregryn måste köpas för det kan jag äta ihjäl mig på!
Även pålägg och något till middag.
Nu när vi varit hemma så lite så försöker vi verkligen äta upp allting i kyl och frys.
Som nu, jag åker till mamma på söndag för att åka till skärgården på måndag. Finns ju ingen ide att han en massa mat hemma då. J äter inte alltför mycket heller så, han kan gott köpa hem lite den veckan.

Jäjä. Nu ska jag titta på tv, borsta bissingarna, plocka fram kläder till Vincent och vänta på att klockan blir 12:30 då vi minsann ska gå till bvc!
Dagens höjdpunkt.

(Btw: Tilda, det går ej att kommentera på din blogg!)

Kommentarer
Postat av: Emma & Theo

hej det var sjukt länge sedan! Hur mååår ni? :D han är ju så söt vincent. Hur stor är han nu? kram från mig och dunderklumpen :)

2010-08-04 @ 13:40:53
URL: http://littletoddler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0