Hej hej fredag!

Natten: Bra! V sov 8h utan mat.

Vincent: Trött. Vilar i babysittern.

Jag: Rätt seg. Ont i magen. Ser fram emot eftermiddagen då jag ska följa med S och handla.

Ska köpa: Lite mat, spjälsängsskydd, tights, inget speciellt med andra ord :)

Jimmy: Sover.

Selma: Hon är hemma nu, myskatten.
Börjar bli varm i kläderna igen så buset är tillbaka.

Något annat: Jag håller på att handtvätta. Tvättmaskinen är ju trasig så, beeeuheeu.
Sen ska jag gå ner och fota i källaren också och sen skicka in det till Mitt i västerort.
Svenska bostäder bör vara mer medvetna om situationerna i deras källare. Idioter!

Igår: Köpte jag en jätte söt mössa på PoP och en långärmad piké body till Vincent. Uber tuff kommer han bli!


Nu: Toalett besök.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0