Hemskaste mamman?

Igår låg V och vilade i soffan.
Jag la en godispåse brevid han och han blev jätte rädd.
Det lät inte alls mycket men något gjorde att han inte alls gillade ljudet.
Han blev hur ledsen som hellst i ca 20min och det tog ett tag innan han blev lugn.

Mina tårar sprutade och jag har nu insett efter 1dag att jag inte behöver ha skuldkänslor.
Men det har jag.
Jag skrämde upp den som gör mitt liv värt att leva för. (Lät desperat?)
Jag skrämde upp den som litar på mig mest utav alla.
Den som förlitar sig på att jag tar hand om honom.
Den som inte borde blivit skrämd.

Jag tycker ju att Vincent är ganska härdad vad det gäller ljud osv.
Han sover när vi tittar på tv.
Han sover när jag dammsuger.
Han sover när jag har lampan tänd.
Han sover när vi lyssnar på musik.
Men han gillar ej godispåsar, det har jag lärt mig nu.
Någon som råkat gjort samma? Inte för att jag gjorde något egentligen men.

Nu ska jag mysa med min älskade lillfis som ligger och sover i soffan?
Han somnade 20:30 igår och vi gick upp 08:30 men, tror inte han sov ordentligt efter 7 så.

Nu - Kaffe.

Kommentarer
Postat av: Natalie & Bella

Naaaw, lite plutt då :) Så hemskt när dem blir rädda, jag nös en gång när hon låg på mig, kunde liksom inte hålla emot och det kändes som om hon grät i 3 dagar...

2010-08-21 @ 15:33:01
URL: http://rackartussenochjag.blogg.se/
Postat av: mamma

Hur tror du då Dennis kände sig när du sprang hem skrikandes o gråtandes så fort du fick syn på honom? Ha ha

2010-08-21 @ 16:48:45
Postat av: Sarah

Haha ja just det Lina. Hur tror du min pappa mådde då? ;)

2010-08-21 @ 22:53:44
Postat av: Nikolina - mami till Ellinore <3

Vet vad du menar! Får också skuldkänslor för saker ibland. Kan tänka på det hur länge som helst och bli ledsen.

Man vill ju att sin lille ska må så bra som det bara går, och att man ska få den o må så bra som det bara går!

2010-08-22 @ 03:03:42
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0