Lite bättre.

Dagen var bra och Vincent var piggare till en början.
Han blev dock skit varm efter ett tag men det gick över lika fort igen.
Han har pratat jätte mycket, skrattat och varit som vanligt. Sovit en hel del dock.

Kvällen var inte som alla andra tyvärr.
Vincent - ÖVERTRÖTT, gråter, vill inte sova i sin säng.
Vyssa, sjunga, vagga, prata, gå, studsa och allt möjligt och sen somnade han.
Sov 10min och sen samma sak igen men nu somnade han efter 10min igen.
Alltsomallt tog det 1h och 15min.
Jag vet, det är inte länge men för oss är det de.

I vanliga fall tar det ca 30min för han att somna så, detta var första gången.
Lilla plutten.

Imorgon ska jag tvätta.
Avbokade tiden idag vilket jag kan säga såhär i efterhand att det var tur att jag gjorde det.
Sen ska jag väl ta en promenad.
Försöka städa lite.

Jaja, det var vår dag det :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0