Rånö.

Yes, vi är ju som sagt i skärgården jag, Vincent, mamma, Sarah, hennes sambo och Wilmer.
Vädret är bara bra och vi har det hur skönt som hellst.
Sover gott gör vi, njuter av friska luften och bara är.

Vincent har sovit 8timmar utan mat på natten vilket är väldigt uppskattat.
På dagen har han ätit efter ca 3-3,5timme och varit klarvaken emellan (för det mesta).
Den friska luften tar på oss båda och vi är trötta efter en hel dag ute.

Yatzy tärningarna kastas friskt och benen används till att promenera med.
Dasset är acceptabelt och flygfäna fördjävliga men, jag är inte bitter, jag försäker njuta av dem också.

Badat har jag inte gjort eller, mina fötter har plaskat men det räckte gott och väl.
Jisses vad kallt det var.
Elden sprakar i spisen och ibland önskar jag att jag hade en öppenspis hemma. Mys.

Jag hade skrivit massa men det försvann, skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!
Nu ska jag borsta tänderna och sen kanske läsa lite bok.
God natt!


Btw: Jag har ätit ärtsoppa för 1a gången på kanske 15år haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0