1a Advent, -14c.

Jag fick Vincent att sova längre än 6.
Kände att jag verkligen inte skulle orkat upp.
Jag måste nog börja somna senast 22:30 nu förtiden då fisgrodan vill upp 6.
Men nu sitter vi här.
Vincent i babysittern och jag i soffan. Ska snart göra lite frukost åt oss.
Vincent ska få mannagrynsgröt med päron.
Jag har kokat egna päron som jag mixat och hällt i en burk.
Dock var päronen ganska vattniga så det blev typ en päronsoppa men, perfekt att ha på gröten!

Idag ska vi skriva kontrakt.
Sen hämtar vi nog nycklarna.
Sen fryser vi nog ihjäl.
Det ska ju bli jätte kallt idag.
Jag trodde Norrland bara kunde ha så här kallt typ.
Tacka för mina nya rosa vinterkläder! :) (Och mina super sköna och varma vinterskor)

Mer då?
Hmm.
Jag har fått en dubbelhaka?
Imorgon ska vi till bvc på 6mån läkarbesöket. Ska bli kul att se vad Vincent väger!
Sen ska jag tvätta imorgon.
Inget mer tror jag.

Men men.
Nu väntas frukosten.

BTW:
Plåstret sitter på min axel.
Det sitter sjukt bra och jag har inte nojjat att det ska åka av.
Sen har det ej blivit någon humör förändring än men, jag ger det 2månader för sen smäller det väl till haha.

Ha en bra dag mina vänner!



Kommentarer
Postat av: mamma

En himla massa färger i dina ögon!

2010-12-01 @ 08:47:51
Postat av: Anna

Vilken fin bild :=)



Skönt att besiktningen gick smärtfritt i alla fall! Hur kallt har ni det egentligen? När jag kollade på termometern nyss så visade den på 16 minusgrader. I min världe så är det ungefär 45 grader för kallt!!! Jag HATAR vintern! Vill inte gå utanför dörren alls, och gör det inte helle rom jag inte måste...



Hur länge orkar du vara vaken på kvällarna? Vi har blivit som pensionärer. Kl 21 varje kväll går vi upp och lägger oss och löser korsord och sover oftast före kl 22 haha Så ser vår vardag ut ;)



2010-12-01 @ 09:27:43
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/
Postat av: Judit

Jag ska också till BVC idag.... men för bara 4v kontroll, hihi! Men jag vill inte gå uuuuuut :( för jag har inte det där rosa set'et som du har!

2010-12-01 @ 10:00:24
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Ulla u know

Fin bild Linelull, men der är inte 1:a advent;) däremot 1a december!

2010-12-01 @ 12:52:30
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0