ÄlsklingsFisen.

Han har sovit ca 2timmar!
Det har aldrig hänt förut!
Tittat till han ett antal gånger när han gnällt till men nej, han vill inte vakna.
Lever det gör han, det har jag kollat.
Snacka förvånad morsa man är.

Kanske får ta upp han?
Han ska ju trotts allt somna om snart igen.
Eller snart och snart. Han ska sova vid 19.

Imorgon blir det fullrulle iaf.
Min snyggaste kompis i hela världen (Emelie) kommer hit och hämtar Selma.
Selma flyttar ju imorgon pga Vincents snoriga näsa, mina kliande eksem och Jimmys allergi.
Jag kommer sakna henne.
Tur att vi kan hälsa på.

Mer imorgon då.
Jag och mamma ska köra över en massa till lägenheten.
Efter det så stannar jag och Vincent där för att kunna måla hallen och köket.
Sover hos mamma på natten och målar 2a lagret på söndag.
Smarta jag, tack, jag vet! :)

Nu - Ringa min pappa.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hejsan=) Jag har råkats missuppfatta en sak..

Jag råkades skriva mitt mobilnummer till företaget så jag fick messet om ditt paket att hämta ut, men vi löser det hära :)



Du får nummret här och så glöm int legitimation.



Ett DHL-paket finns att hämta ut på DHL SERVICE POINT: Liljeörns Livs, Liljeörnsgatan 35, 16553 Hässelby..

Ta med sändingsnummer: 6337691825 och legg!



Hoppas det löser sig =) kramar

2010-12-10 @ 22:18:50
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0