detta är oss just nu.

Våra dagar är just nu fyllda med
- Vincent.
- Packa.
- Plocka.
- Städa.
- Planera.
- Filosofera.

Men. Vi har gjort en massa roliga saker som att träffa mormor, Arne. Gunilla, Morfar.

Sov hos mormor häromdagen. Vincent sov i sin gamla korg där men vaknade var 20min fram till kl 02:30.
Nej hua vad trött jag var.
Tog Vincent under armen, gick ner till vardagsrummet, drog bort bordet och la ut 2 filtar.
Vincent fick sova på sin åkpåse som jag bredde ut och jag sov på en filt och hade en kudde.
Ja det gick. Han sov normalt.
Vi har typ campat på min mammas vardagsrums matta.
Tok.

- Skottat.
- Målat.
- Pulsat.
- Fikat.
- Handlat.

Och idag ska vi till Bromma Blocks.
Blir ingen Öppna förskola utan Wilmer och Sarah kommer hit sen ist.
Vill inte få en massa baciller innan jul.
Orka vara sjuk när vi ska flytta.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hälsa Vince att han kan sluta vara så förbannat söt - jag e redan kär lixom.

2010-12-21 @ 19:19:38
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0