Hejsan!

Vi har flyttat klart.
Nästan.
Ytterst lite saker kvar i Vällingby.
Städningen förstås.



Vincents tänder har kommit upp.
Vi har tagit morgonpromenader.
Vi har fått ganska bra ordning.
Vi trivs redan.
Vi ja, vi har det ganska bra.

Inte så mycket att skriva just nu för jag är super trött!
Gick upp 05:45 i morse pga att Vincent´s små bissingar inte ville låta han sova.
Han har sovit 1timme idag. På hela dagen alltså. Från 05:45 till 19:30.
Hoppas att vi kan sova lite längre i morgon iaf för jag behöver det.

Promenad med Annelie kl 09:00 i morgon bitti och sen blir det väl till att packa upp resten av kartongerna.
Yes.
Nu ska jag sova.
God natt.

Kommentarer
Postat av: mi

Bra ULLA!

2010-12-31 @ 02:01:40
Postat av: Micaela

jag asså de va jag

2010-12-31 @ 02:01:57
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0