Imorgon händer det!

Vi flyttar, wehoo!
Packat hela dagen men ack så mycket saker det är kvar. Känns som det iaf!
Städat ur skåpen i köket, torkat av, dammsugit en del men det blir till att åka tillbaka och städa någon annan dag.

Imorgon bär det av som sagt.
Från Västerort.
Från lägenheten där Emilia skulle bo.
Från närheten till Emilias grav.
Från gudbarn och bästavän.
Från närheten till den otroligt mysiga naturen.
Till närheten av familj och vänner.
Känns bra men ja, Emilia ....
Kan hon inte flytta med?
Nej, jag vet att det inte går men man kan väl få önska ibland?

Annars då.
Jag är trött.
Vincent sover.
Jimmy gör något annat.

Föresten.
Vet ni att Vincent ska sova borta för första gången imorgon?
"Han" har packat sin lilla blåa ryggsäck för att sova hos mormor och Arne.
Han vill slippa flyttstök och allt vad det innebär.
Han vill ha lugn och ro.
Vårat älskade barn. Ska du sova 1km bort från mamma?
Gud, mitt hjärta kommer blöda lite.

Om vi inte hörs på ett par dagar så är det för att nätet inte flyttats över än.
Allting ska komma igång till den 1/1.
TVÅTUSENELVA.

God natt <3

Kommentarer
Postat av: Micaela

O-M-G! Ulla!



(ps. man kan byta gravplats om man vill,men hon kommer nog aldrig få det finare än nu...)

2010-12-27 @ 21:52:09
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Sarah

buuuhuuuuu :'(

flytta inte ifrån oss...

2010-12-27 @ 22:22:08
Postat av: Anonym

hej!



Det finns ju inget "bra" egentligen med att ha en ängla barn men; dom följer alltid med en var man än är!

Jag förstår att det känns jobbigt att flytta pga alla sådana känslor. Jag hade också tyckt att det var jobbigt.

Men som sagt hon är med dig ALLTID!



Kram

2010-12-28 @ 12:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0