Måndagen 27/12 - 2010.

Sovit helt okej inatt förutom att jag har haft skit ont i huvudet.
När jag la mig igår trodde jag att jag skulle avlida.
När jag vaknade till i morse trodde jag att jag skulle avlida.
Nu på morgonen är det inte riktigt lika farligt men, jag vill inte ha ont i huvudet!

Blev ingen promenad igår för Vincent somnade och sen blev det mörkt.
Måste bli idag annars kommer jag må som en skithög i flera veckor.
Vem vet när vi åker hit?
Alltså, vi ska ju självklart träffa Wilmer och Sarah men det kan ju ta några dagar. De ska ju också flytta.
Ne, ut måste jag. As tjock är jag dessutom så. Måste gå av mig allt.
Sockerberoende har man också byggt upp typ.
Blä.
Iof är det ganska gott men ...

Och så till Vincent.
Han är pigg och ligger på golvet.
Verkar ha sovit som vanligt alltså - bra!
Ska väl ta och ge han frukost snart tror jag.
Den lille fisen har ju gjort om morgon rutinen.
Vakna 7, vara uppe 45min för att sen äta frukost. Jaha men sen ska han visst sova direkt efter så.
Vincent somnar om igen vid 8, 8:15 och sover igen till 9.
Jag säger då det. Lille tok <3

Nu - annat.
Vet ni att vi har hur j*vla mkt saker som helst?
Förstår inte vart allt kommer ifrån.


Liten Vincent.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjenis. Hur har julen varit?

Många klappar och familjemys kan jag tro?

Melly fick mängdvis med klappar, så hon måste varit förbaskat snäll hihi

Bilen köpte vi på Barnens Hus - riktigt rolig är den. Intestrumentbrädan spelar musik och blinkar också :=)

Är allt bra med Vincent?

kramen

2010-12-27 @ 11:17:24
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0