Bönan is alive.

Paniken har lagt sig och jag vet att den som bor innuti magen är full av liv.
Moderkakan var det inge fel på och allt såg bara bra ut.
Dessutom komunicerade jag med Bönis idag. Jag frågade magens innehåll om det var vaket och vips: TJONG TJONG.
Ett stort plus är ju faktiskt att magen tjongar åt olika håll och ja, jag ser att den lever.
Det som är negativt är att man inte ser när tex syret tar slut.
Är det som är mest psykiskt påfrestande.

Oavsett hur levande, vacker, härlig, mysig Bönan är så kan jag inte vara alltför lugn.
Det går inte, Tyvärr.
Visst att jag är lugn större delen av veckorna som går men, jag har mina stunder och de stunderna är inte de roligaste.

Hoppas att lilla Bönis har kvar all energi och förhoppningsvis glädjen att leva utanför magen också för Jag Älskar Den redan.
Andra barnet.
Första levande.

Det är overkligt.




Kommentarer
Postat av: J

vad är det för vit fläck du har under armen? :)

2010-02-04 @ 17:50:43
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

skönt att oron lagt sig lite... men det är väl som du säger att den kommer ju alltid att vara där, lite i bakgrunden av allt. :) men vi håller tummarna iaf på att allt ska gå bra... och magen ser jättefin ut! (; kramkram

2010-02-04 @ 17:59:52
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Anna-Maria

Jag vet hur oron är men det är bra och skönt att den har släppt lite..

Otroligt vacker mage men det är ju bönan som är där inne så då kan det ju inte vara något annat än vackert! =)

2010-02-07 @ 08:50:53
URL: http://finatapeter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0