Fint väder iaf!

Har sovit dåligt inatt igen.
För det första så somnade jag inte fören 02:00 och sen har jag vaknat om vart annat, suck.
Höfterna och ryggen för ont och jag är trött i kroppen.

Det är ju tur att det är fint väder idag iallafall.
Solen skiner men tyvärr är det lite för kallt för min smak.
-9, Brr!

Frukosten intagen och gräsklippningsavtal till graven är beställt.
Ska ringa min diakon/ psykolog och beställa tid nu också.
Läkaren går knappt att få tag på.

Ha en bra dag så hörs vi sen.
Tjing.


Oj, vad jag längtar tillbaka!


Kommentarer
Postat av: ida

Jag är i vecka 34 nu, så inte så himla länge kvar. Jag har mått illa igenom hela graviditeten och fått hjälp med näringsdrop på sjukhuset rätt så många ggr och nu imorgon ska vi på ultraljud för se hur lilleman växer då han var lite liten sist vi var där "/ Jag har även fått lite foglossningar nu men dem har kommit sent vilket är rätt så skönt. Kramiz

2010-02-08 @ 10:33:09
URL: http://barazidiz.blogg.se/
Postat av: Therese

Drygt att inte få sova som man ska/behöver... uscha...



Ååååh!

Jag vill oxå tillbakaaa!

...fast man får väl nöja sig m ed soliga vinterdagar antar jag... Kan det åtminstonde bli vår/sommar?!

2010-02-08 @ 11:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0