Fredag 12/2.

Somnade inte fören halv 1 inatt och vaknade kl halv 8.
Det var inte länge jag sov alltså, är ju van att sova mer och dessutom sammanhängande.
Jag vaknade till inatt men kunde som tur somna om. Det kunde jag inte i morse.

Ska hämta ut apparaten idag och jag hoppas den får mig att slappna av någorlunda.
Hade riktigt svårt att ligga bekvämt eftersom jag hade kudde under rumpan/ höften/ mellan benen.
Spelar ingen roll hur mycket jag försöker slappna av. Har lika ont nästa gång jag kliver upp ändå.

Vet att jag inte ska klaga men det är lite svårt när man inte orkar stå, sitta eller ligga för länge och ingenting hjälper.
Blir slut i kroppen och ja, enormt grinig och lätt irriterad.
En sak som är rätt skönt är att jag gick upp så pass tidigt att jag kanske somnar tidigt i kväll.

Usch mig, ska sluta tycka synd om mig själv nu.
Bönan lever och det ska jag vara tacksam för :)

Lägga mig i ett bad ska jag göra nu, ha en bra dag.
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0