God Lördag.

Sitter här efter att ha ätit pannkakorna som blev över till frukost.
Ska mysa ner mig i soffan tills att J ska upp vid 12 för när han åkt till jobbet ska det städas.
Bytas lakan.
Dammas.
Slänga tulpaner.
Plocka in disk.
Dammsugas.
Torka golven.

En till maskin måste tvättas också så, det blir härligt med en städdag.
Vet, jag är "sjuk i huvudet" som gillar att städa men, det är bara så.
J frågade en gång vad jag hade för intressen. Hmmm, satt och funderade ett himla bra tag och sa: "Jag gillar att städa!".
Sjuk kvinna han skaffat sig men det är sant.
Vem gillar inte att gå runt i sitt hem som är helt nystädat och doftar gott?



Kommentarer
Postat av: Mamma

Undrar vems dotter du är ;-) :-)

2010-02-06 @ 16:52:48
Postat av: J

Börjar likna nånting nu igen..

Mera bilder.. lite roligare att läsa bloggen då..

Iaf för alla oss som har dyselexi... ;)

2010-02-06 @ 20:39:55
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Vilken söt blogg! :D

2010-02-06 @ 21:18:18
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0