Gud vad jag vill föda barn nu.

Jag säger verkligen inte att det är trist eller jobbigt att vara gravid men efter 18månader av att vara gravid så vill jag gärna få ut ett levande barn.
Jisses vad jag ser fram emot den dagen då Bönan kommer ut.
Låt det gå liiite fortare?


Slappardag idag (som om).
Dammsugit sovrummet, badrummet och hallen lite snabbt.
Tvättat en maskin, tagit bort lakanen för att bädda rent, fixat lite i köket och ja, tittat på när J kastat ut snö från balkongen.
Städat till fiskarna har vi också gjort men sen sa det pling plong på den onda dörren och jag pallade inte mer.
Har haft ont hela dagen men jag resonerar väl så att det är bättre att göra en massa saker och sen lägga sig ner och skrika ut smärtan.
Det fungerade lika bra idag, eller?
La oss iaf i soffan och kikade på Avatar, Kanonkul, 5 av 5 toast!

J har iaf pallrat sig iväg till konsum för att köpa mjölk och lite sånt.
Även någon godbit till i kväll, vi äter faktiskt aldrig godis så det är vi värda.

Men men mina vänner.
Imorgon kanske jag tar upp något speciellt.
Kanske sticker det i ögonen hos några och jag måste få ur mig detta?
Vi får se.

Ha en trevlig kväll.
<3

Kommentarer
Postat av: stina-mamma till Alfred i himlen

känner så igen mig i dina tankar. vill också ha en liten bebis att ta hand om.

kram

2010-02-28 @ 09:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0