Naw!

Vattenkranen står och rinner i köket och J är inte i vardagsrummet.
Kikar in i köket och där står han och rengör spisen som jag tänkte göra vid ett senare tillfälle.
Faktiskt, det uppskattade jag mycket.
Han vet inte att jag såg att han pysslade runt i köket men, tack älsk!
<3


Tog 1timmes bad tidigare, fixat naglarna och smort in mina ben som är helt prickiga?
Magen är mättad med två våfflor och jag ska ta och lägga mig när som.
Möte med facket i morgon så passar nog på att åka till jobbet efter.
Tänkte hämta mina inneskor samt slänga en del av mina saker och "skriva av" mina arbetskläder.
Har ju ingen direkt nytta av de nu när jag är hemma.

Btw: Fick havandeskapspenningen vilket känns jätte bra.
Slipper stressa på psyket mer än nödvändigt.

Vi hörs i morgon.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0