Nej, det är inte kul!

Jag har så jävla ont.
Kan inte ligga ner för länge.
Kan inte sitta upp för länge.
Kan inte gå för länge.
J tyckte jag såg sjuk ut men det är jag inte, har bara extremt ont!
Eftersom att jag har ont på natten så sover jag dåligt, är inte ordentligt utvilad någongång.
Nu tänker vissa: "Jaha men utvilad kommer du inte vara med en bebis heller!"
Nej det kanske jag inte kommer vara men jag kommer inte gråta utav smärta och av att det hugger i höfterna.
Eller egentligen så hugger det inte. Allting är i kläm och jag känner det.
Försöker stanna upp och "röra mig tillbaka" för att inte få nerven i kläm men det går inte. Jag får liksom pressa mig igenom klämmeriet och försöka acceptera smärtan.

Jag vill verkligen inte klaga, det är inte det men fy alltså.
Tur iaf att Bönis lever.


Köket är nästan klart iaf, har kaklat idag emellan användningen av TENSen.
Försöker ju ändå röra på mig för jag vet att jag spänner mig och det är därför jag har ont i nacke, axlar och huvud.
Blir till att ta ett varmt bad nu och sen bädda ner sig i sängen?
Kanske smocka i mig lite av Therese´s goda kakor och tycka synd om mig själv lite?
Imorgon ska jag iallafall bara vara hemma, ska inte göra någonting, absolut ingenting, inte ens gå och handla mjölk.

Vi hörs i morgon.
Tjing.

Hela andra sidan kaklad.

 

 


Kommentarer
Postat av: Den dar Elin och Familj

ushabusha!!

hoppas det blir bättre

2010-02-18 @ 00:18:41
URL: http://dendarelin.blogg.se/
Postat av: Therese

det är en beprövad metod...

Det brukar kännas bättre efteråt! :D

2010-02-18 @ 17:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0