2009 -sugigaste året ever!

Vet att jag varit dålig på bilder på senaste men jag har varit så slapp att jag typ inte pallat fota.
Har ju bara en massa bilder från förra året men altså, förra året var inget bra år.
Det är faktiskt rätt svårt att skriva om förra året för hela året var rätt mörkt.
Eller att Emilia dog har skymt hela året och det är ett sorgeår med några roliga inslag.

Eftersom att Emilia dog så snabbt inpå 2009 så blev det rätt tugnt.
Sen var vi ju på Medelhavskryssningen vilket var skönt för vi båda fick komma bort!
Sen hade vi begvarning för Emilia samt urnnedsättning.
Micaela fyllde år och jag fick åka lastbil för första gången. Det var riktigt roligt!
Mamma / pappa / bror fyllde år.
Åkte med till Aruba.
Fick ett positivt gravtest.

Det finns så himla mycket mer från förra året men det tänker jag inte ens gå in på.
Hela året har ändå skymts bakom Emilias död.
Hon skulle liksom varit med.

Men jag är inte bitter, jag hoppas bara 2010 inte blir ett lika gayigt år som året innan.
Att Bönan lever är väl det viktigaste.


Annars då.
Idag ska vi väl försöka oss på att ta en promenad till Emilia.
Eller kanske diska lite?
Känner mig helt seg, kan bero på att en förkylning börjar smyga sig på?
Aja, nu soffan men kaffe.
Tjing.







Det där var några foton från året iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0