2010-01-11

Sarahs födelsedag idag. Ska dit på en fika lite senare!
Bokat tid till sjukgymnasten, fick tid 9/2 vilket är om nästan 1månad!
MINA SKOR HAR KOMMIT, det var väl fn på tiden!
Jag väntar på att kl ska bli 11 för då ska jag ringa bm och be om läkar tid.

Det var väl de som hänt denna morgon.
Ska ringa bm och sen ta mig en promenad och hämta skorna. De var tydligen här och plingade på runt 9 imorse men J trodde jag skulle öppna och jag har inte ens hört att de ringt. Öronpropparna satt ju i!

Annars har natten varit bra.
Drömt sjukt mycket!
- Att min mamma var gravid.
- Att vi fick en till vagn av min storebror.
- Att varje gång man blundade/ slummrade till så var allt innan ogjort.
- Att jag gömde en massa lappar under madrassen i sovrummet.

Drömde en massa mer men nej, jag skriver inte det här haha.

Nu mysa ner mig i sängen en stund innan jag skall klä på mig.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Drömmde du nått som var värre än att du peta ner bajs i badkaret o hångla me andras män?!haha

2010-01-11 @ 12:27:00
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0