Ah juste!

Gissa hur mycket jag gått upp sen förra bm besöket som var i slutet av november?
Ni blir förvånade!


Jag och J satte upp lite tavlor innan han åkte till jobbet så nu sitter jag här, ensam och övergiven haha.
Har väl inte så himla mycket att göra så ska väl dricka en kopp kaffe?
Bäst att göra det nu innan klockan blir för mycket för, jag ska somna tidigt idag!

Är ju så himla trött men jag somnar aldrig.
När jag väl har somnat så sover jag inte djupt så jag känner mig inte utvilad.
Suck.


Vi hörs senare.

Btw: Jag är sugen på grädde med xtra socker i haha.
Får ta ett glas oboy ist!

Kommentarer
Postat av: J

Ska du inte tala om för alla din bloggläsare om presenten du fick av min moster då? :)

En LITEN bild också kanske?

2010-01-16 @ 09:12:05
Postat av: JvA (Joakim Von Anka)

Det heter pupp-pupp dom dära bubblorna som blir i oboyen när man tar lite för mkt.. nu vet du det. ;)

2010-01-16 @ 09:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0