Ännu kallare idag!

Det är ju -19grader nu och jag är glad att jag inte ska någonstans idag.
Selma väckte mig för en stund sen med först gos men det övergick snabbt till bus så.
Min högra hand är full med märken haha.

Idag som sagt ska vi inte göra annat än att pyssla hemma.
Fixa akvariumet, ge orkideérna vatten och lite annat smått och gott.
Ska ju upp early bird i morgon så.

Imorgon ska vi ju på rutin ul vilket ska bli spännande.
Har väl drömt om det och funderat en massa på vad det kan vara för en där inne.
Könet ska vi inte kolla så ni behöver inte fundera över det.
Undrar om Bönan liknar Emilia?
Ne jag hoppas också att hon som tittar vet vad hon gör med maskinen så att vi inte får skitbilder!
Får väl säga som min mor sa annars: "Det var lite dålig upplösning på bilderna så, jag köper de inte!"
Vi får se, man ska vara positiv.


Nu ska jag äta lite frukost och sen mysa ner mig framför tvn.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Micaela

I like this!

2010-01-06 @ 19:11:57
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0