Där är jag - NU!


19+4

Ja visst, där är Bönans bo just idag.
Måste erkänna att jag gillar det men storleken inför framtiden känns rätt aa, jag vet inte.
Vet ju hur Emilias bo såg ut och jag tyckte det var stort. Hur stor blir då Bönans?
Äh, det gör mig ingenting.
Det är fint!

Och så ska jag väll berätta lite om dagen?
Jobbade ju faktiskt första dagen sedan i slutet på november och måste erkänna att det gick förvånadsvärt bra.
Klart att jag är lite trött men vem är inte det efter en dag på jobbet?
Så himla kul att träffa mina barn och att äntligen jobba med Ulla.
Det är sjukt vad allt flöt på bra i slutet av dagen. Vi behöver inte ens kommunicera utan vi bara gör.
Funkar skit bra!

Ska ta mig en kopp te nu och sen läsa lite i "Elle, Mat & Vin" som jag fick av pappa och G.
Tjing.

Btw: Jag är feeeeett sugen på Chokladbiskvi.
Varför vet jag inte men, de ser så lockande ut bara!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åååå så mysigt med gravidmage. Jag är Avis!

Kram

2010-01-19 @ 20:57:23
URL: http://www.fridsingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0