Det börjar mörkna.

J har inte kommit hem från sina föräldrar ännu men det gör inget.
Jag pysslar vidare men det jag håller på med.
Lagt citronskivor i små vattenglas och satt ut lite här och var i lägenheten.
Är det sant att luften blir friskare eller är det bara jag som fått för mig det?

Selmisens låda är urskurad med klorin, all tvätt är tvättad, all disk är diskad och det är lite undanplockat här hemma.
Jag gillar vårat hem när det är rent, iof är det väl alltid det men ändå.
Vill att det ska lukta fräscht och nyvädrat hela tiden vilket är svårt att fixa.
Hur gör man?

Snart är iaf Januari över vilket betyder att Februari är utanför dörren.
Jag fyller år, Jimmy fyller år, det är en kort månad som förhoppningsvis går fort och ja, sen är det väl inget mer?

Men nu ska jag hänga tvätten.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: tilda - änglamamma till Liam

jodå de e bra :) skönt

2010-01-24 @ 16:21:47
URL: http://tiiiildas.blogg.se/
Postat av: Thessan

Jag har faktiskt inte sålt nån Amis än för jag har inte hållt på så länge.... För att fira 5000 besök finns nu en Amis-tävling på min blogg!

2010-01-24 @ 17:10:18
URL: http://thessansamigurumis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0