God eftermiddag.

Vaknade, la mig i soffan och somnade om.
Sovit jätte dåligt i natt pga höfterna och jag hittar inte mitt bälte?!
Får väl vända upp och ned på hela lägenheten om det inte kommer fram.

Ska snart hoppa in i duschen för vi ska åka till J´s kusin en sväng tror jag.
Fram och tillbaka till Sollentuna med onda höfter, inte kul!

Sen när jag kommer hem ska jag städa sovrummet och tvätta en till maskin.
Sovrummet ser ut som om hela havet har stormat där med kläder överallt.
Någon som har lust att fixa min garderob?
Det är katastrof med stort K.
Kan knappt öppna den för alla kläder är påväg ut.
Suck.

Aja, duschen och sminka mig, klä på mig och aa, vänta på att J går upp.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0