God morgon tisdag! :)

Vaknade och har nyss ätit samt tvättat håret.
Har sovit gott inatt faktiskt, hörs Selmas vrål någon gång men i natt hade jag öronproppar så - toppen!
J kom hem efter jobbet iaf och mådde mycket bättre, tur för mig haha, orka ha en sjuk pv hemma.
Skulle gå upp och säga hej till han och stod väl mest bara och yrade. Blundade till lite i hallen så han undrade om jag stod och sov för jag vinglade till.
Jag har faktiskt sett en gubbe stått och sovit. Han hade bra balanssinne måste jag säga, han var fullis!

Idag är det ju tisdag som sagt och vi ska ha möte på jobbet.
Blir så krångligt sånt dära för jag och min kollega går bara 4timmar per dag och inge mer.
Nu får vi 2timmar att ta ut en annan dag, okej. Jag tar de på planeringsdagen då jag ändå ej behövs där.
Har ju inga planer på att återkomma nästa år igen.
Peppar, peppar.

Visste ni att jag fyller år om 8dagar, Jippi, Grattis mig i förskott! <3

Ne men nu ska jag sminka mig och titta nyheter och sånt som man gör när man är vuxen, HOST!
Ha en bra dag.
Tjing.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha ja jag såg att det stod selmisen. Men när man läser lite fort ibland så blir det fel :P Det e klart de e helt slut när man får hem dem. Av narkosen o smärtstillandet. Men Jag tror inte att de lider så mycket. Det blir ju bra väldigt fort :) Hur går det för dig att jobba nu?? Du jobba 50% nu eller? Ha en toppen dag. Kram

2010-01-26 @ 13:26:38
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0